maandag 10 augustus 2015

Regenboogkussen voor René

Nadat ik in maart weer besmet ben geraakt met het borduurvirus heb ik me weer aangemeld bij de Regenboogkussens. Mijn eerste bijdrage staat hier beschreven.

Nadat onze vriend René met hartklachten in het ziekenhuis terecht kwam en duidelijk werd dat hij geopereerd moest worden, vonden wij het leuk om voor hem een kussen aan te vragen.
Als thema hadden we vogeltjes gekozen.

Onlangs was het kussen klaar en het is echt prachtig geworden. Het meesje rechtsboven is van mij.
Verder hebben Christiane, Gonnie, Cissy en Chico meegeborduurd. Het kussen is door Marijke in elkaar gezet.



Je ziet het misschien niet aan zijn gezicht, maar René is er erg blij mee.

 
Gelukkig is de operatie goed gegaan en is hij nu aan het revalideren.
 
En de regenboogkussens blijf ik een prachtig initiatief vinden. Binnenkort maar weer eens kijken of ik een bijdrage kan leveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten