woensdag 12 augustus 2015

Schilderijtje voor Appie

Toen Appie zag dat ik een vogeltje voor René aan het borduren was vond hij dat prachtig. Ik vroeg of hij een geborduurd kaartje voor zijn verjaardag wilde. Dat wilde hij wel. Toen ik vroeg wat het thema moest zijn, wilde Appie ook wel een vogeltje, het liefst een zebravinkje. Daar heb ik helaas geen patroon van, maar wel van een goudvinkje.

Nadat ik het lapje geborduurd had vond ik het toch wel wat groot voor een kaart.


Claudia had nog wel een lijstje voor me en we besloten het in te lijsten. Daarvoor moest ik nog wel wat steekjes uithalen zodat het beter paste. Dus zoek de verschillen hihi.

 
Vorige week hebben we het aan Appie gegeven en kijk maar hoe hij reageerde.
 
 
Dit was weer een schot in de roos. Altijd leuk als er zo gereageerd wordt.
 
 


1 opmerking:

  1. Zo te lezen is het borduurvirus weer helemaal terug. Leuk om zo een persoonlijk kado te geven.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen