zondag 31 januari 2016

Kaartjes voor 50 en 65 jaar

Het heeft even geduurd maar afgelopen maand heb ik weer eens kaartjes gemaakt van borduursels.

De eerste die deze maand een kaartje van me kreeg was Annemieke. Zij werd namelijk 50 jaar.


Annemieke gaf een hightea en een aantal mensen namen wat lekkers mee, dus een kaartje met een taart was wel toepasselijk. 

Voor Jenny, die 65 is geworden, heb ik een kaart met uiltjes gemaakt. Jenny is op 21 december Oma geworden van kleinzoon Storm (zoon van dochter en schoonzoon) en half februari volgt kleinzoon nummer 2 (zoon van zoon en schoondochter). Aangezien Jenny helemaal weg is van uiltjes ging ik op zoek naar een leuk patroontje. Ik vond een patroontje van moeder uil en twee kinders. Ik heb de kleuren wat aangepast zodat het 2 zoontjes lijken.  


Ik vind beide kaartjes zeer geslaagd. Nu bedenken wat ik nu ga maken. 




1 opmerking:

  1. De Vind je afval verhaal zeer inspirerend en ik vind het geweldig knap van je. Verder zijn je kaartjes heel leuk en ik kan het weten!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen