donderdag 3 juli 2014

Weer een blog

In 2008 ben ik een weblog begonnen op eiky.punt.nl. In 2012 is deze een beetje ter ziele gegaan. Ik knutselde niet veel meer en had daardoor niet veel te tonen. Verder was ik meer aan het rommelen op mijn tablet dan op mijn laptop. Ook speelde mee dat punt.nl werd overgenomen door mijndomein.nl en ik bijna aan mijn limiet zat. Betalen voor mijn blog wil ik niet.
Nu heb ik de afgelopen periode wat dingetjes opgezocht op mijn blog, omdat ik wilde weten wanneer of hoe  iets was. Ik bedacht me dat het toch wel leuk is om zo af en toe even terug te kunnen kijken op je blog. Al leest niemand mijn verhalen, voor mijzelf is het toch leuk. Daarom ga ik weer beginnen, alleen nu wel op een andere plek, namelijk blogvaneiky.blogspot.nl. Als je benieuwd ben, kom dan gerust even neuzen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten