dinsdag 14 april 2015

Weer aan het borduren

Jawel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Na ruim 3 jaar helemaal niet geknutseld te hebben, ben ik sinds een paar weken weer begonnen met borduren. Met name mijn tablet, die ik sinds 2012 heb, heeft veel van mijn vrije tijd opgeslokt. Verder zag ik het allemaal niet meer zo goed, maar sinds oktober heb ik een varifocusbril en zie ik alles weer hihi.

Toen mijn collega Janneke vertelde dat ze begonnen was met borduren ging er bij mij weer wat kriebelen. Dus dacht ik waarom ik ook niet!!!
Ik heb een borduurwerkje van Forever Friends er weer bij gepakt waar ik ooit aan begonnen was.


Kijk zo ver was ik.

En zo moet het uiteindelijk worden.
 
 

Hier onder zie je de voortgang per week
 





 
Lekker thuis op de bank borduren


 Maar mijn borduurwerkje reist ook met me mee, naar Paloma
 
 
en naar de camping. Heerlijk in het zonnetje.
 
 
Naast mijn Forever Friends borduurwerk ben ik ook weer begonnen met borduursels voor kaarten en ik heb me aangemeld voor regenboogkussens. Hierover zal ik later een keer bloggen als er een lapje klaar is.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Jeetje Helen,
    de wonderen zijn idd de wereld niet uit!
    Maar wel hartstikke fijn dat je er weer zin in hebt.
    Het is toch een heerlijke ontspanning vind je niet?
    Je gaat best hard met die forever friends zeg!
    Groetjes aan Claudia en bel je van de week.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schiet al lekker op en het wordt ook heel mooi. We gaan een mooi plekje aan de muur zoeken als het klaar is. Liefs Claudje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, bedankt voor jullie lieve reacties.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen